ser du stjärnan i det blå. den blinkar  enbart för oss två ♥

Alla inlägg den 23 december 2011

Av amanda backlund - 23 december 2011 10:02

 dagen är dan före julafton och snön är fortfarande kvar!! helt sjukt att vi inte fick en grön jul iaf.

men idag har jag och min älskling varit tsm i en hel vecka. känns som o det har gått as fort typ en dag!

men han är helt otroligt underbar. älskar dig william   i onsdags så kom han hit och hälsade på. min egna lillla william (bror) tycker nog lika mycket om han som jag gör! igår handlade jag och mamma dom sista julklapparna och nu är nog allt klart. skönt! idag kommer issa farmor och mormor och morfar hit, vi ska ha en liten julafton här med en massa julklappar!! hi, sen imorgon kommer farfar m.m och på söndag drar jag äntligen till mormor o morfar i ca en vecka! men kommer hem till nyår...   

då blir det att vara med evelina enros! kanon kul (Y)


                andra gången jag lägger ut den här fimlen nu. men älskar den här låten!


GOD JUL


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards