ser du stjärnan i det blå. den blinkar  enbart för oss två ♥

Direktlänk till inlägg 2 november 2011

lill lördag!

Av amanda backlund - 2 november 2011 08:40

men tjenare! i måndags kom adam hit :) vi hade en oväntat lite rolig dag! men den slutade ganska så bra tycker man.. men efter han hade åkt fick jag as ont i huve hela natten o på morgonen då jag vaknade mådde jag inte så vidare ! (tyvärr) men elias frisk skulle ju haft kommit o hälsat på, men vi får se om han kommer en sväng idag innan han åker hem! :/ annars är allt bra :D i helgen ska issa komma o spöka med oss/småbarnen o sen på det är det tävling i timrå!! tagga tagga. möter nog felicia Björkman o evelina enros denna gång. ska bli kul! vi är ju hela tio st från stocka bsk denna gång! så det är många bokaler man kan ta hem det! men vägen upp till toppen kan ju någon annan vara snabbare att klättra upp för! men förbi mig då jävlar ;) men idag blir det film film o film sen måste jag städa lite till.. du vet glöm inte bort att det är underbara lill lördag idag!!

 
 
Ingen bild

Viktoria

2 november 2011 09:08

Du glömde skriva att JAG var å hälsade på .....
Å att Cecilia ska komma å sova hos er på lördag hihihi

amanda backlund

2 november 2011 17:00

ja just ja ! :D

 
Ingen bild

Filip

2 november 2011 10:49

man brukar få ont i huvudet av adam men de går över på typ 1 timme.
så det är inget konstigt med de :D Du känner inte adam än! och han är schyyst!!! de är bara mej han leker med :D:D

amanda backlund

2 november 2011 17:00

låter lite fel filip.. men okej ! :D haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda backlund - 26 december 2011 21:03

människor bryr sig egentligen inte om att bevara en hemlighet utan sprider bara det vidare and the show must go on! jag bryr mig inte om du säger det du bevarar i ditt hjärta till mig, men jag bryr mig om att hålla kvar det i mitt hjärta om jag så ...

Av amanda backlund - 25 december 2011 13:43

tjohopp i stugorna! idag är det inte mindre än elias födelsedag. hela 11 år fyller han! sjukt vad tiden rullar fort.. åker mot umeå idag runt fyra tiden gör att shoppa och fyra jul med kusinerna o freddan :-) i julklapp fick jag allt jag önskat pres...

Av amanda backlund - 23 december 2011 10:02

 dagen är dan före julafton och snön är fortfarande kvar!! helt sjukt att vi inte fick en grön jul iaf. men idag har jag och min älskling varit tsm i en hel vecka. känns som o det har gått as fort typ en dag! men han är helt otroligt underbar. äl...

Av amanda backlund - 13 december 2011 17:35

                  idag var det lucia på skolan.. stålmannen var såklart med!! var perfekt som vanligt........      stod och grejjjade med sitt slickade fina hår. har inte så mycket att säga mer än att dom var as bra!!    sen så har vi just nu p...

Av amanda backlund - 1 december 2011 17:21

       Many people will walkin and out of your life, but only true friends will leave footprintsin your heart.     tacos kvl med familj + vänner! mysa mys. imorgon är vi lediga. super    då blir det h-festen... med en massa underbara &...

Ovido - Quiz & Flashcards