ser du stjärnan i det blå. den blinkar  enbart för oss två ♥

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2011

du som var så underbar stumpan!

Av amanda backlund - 14 oktober 2011 06:13

hej på dig ! här är en liten varning till dig som inte har råkat ut för detta: en vän som står en nära, super nära! en vän som man kan säga allt till. en vän som man tror bryr sig med gör inte det! det är dom som GÅR BAKOM ENS RYGG o försöker vara tuff. (så säg inte exakt allt till dina nära o kära. för det är inte alltid dom kan hålla något innom sig själv. så som en bra vän gör) bara för att den ska må bättre själv ! det barnsligt värre tycker jag men   fuck you ! jag lever vidare med mitt egna underbara liv utan din hjälp. för jag klarar mig utan dig vetu.

men iaf jag hade en underbart knäpp dag igår! men helt fucking super underbar också. jag hade träning igår! gick super bra    ibland iaf..

men jag hade en super dag bara o imorgon mot kvällen efter helvetet ska jag till eve (efter jag har ätit något då.) då ska iaf jag o några fler sova där ! o det är helt otroligt att jag o eve i aug har varit vänner i 10 år!! apppropååå år.. jenny fullde ju 14 igår så vi fyrade henne genom att sjunga i uppehållsrummen men lite kärlek   

men jag har en vän som heter filip kallas löken o han gjorde iaf en blogg iggår som jag tycker du skak gå in o kolla på : http://fiiliip.bloggplatsen.se/

                                                  
                              kram kram

 
 
Ingen bild

filip

14 oktober 2011 07:22

finns amanda! <3

amanda backlund

14 oktober 2011 19:58

tack filip

 
nathalie larsson!

nathalie larsson!

14 oktober 2011 18:07

jag tycker exakt likadant, och jag fick själv uppleva det när jag trodde att jag kunde lita på dig.. den gången blev jag jätte ledsen men jag hoppades att du inte tänkte dig för.. att det inte var meningen. och den killen det handlar om ringer och smsar mig fortfarande och undrar varför? det var bara en kommentar till dig som skulle stannat där.. men det jag gjorde mot dig vara ungefär samma sak och jag är ledsen att det blev fel men jag har sagt förlåt! vad mer kan jag göra? hoppas du kan förlåta mig någon gång!

http://hej!!

amanda backlund

14 oktober 2011 19:58

men herre gud nathalie. fattar inte att du egentligen kan stå för vad du gör..
men vad har jag gjort till dig som är så hemskt då!? inget. just det :)
jag vet inte om jag kan förlåta dig.
för du, det är inte första gången detta händer. o jag är inte din första o säkert inte sista häller! men visst vi kan säkert reda ut det hela på något sätt! men fårgan är om jag någonsin kommer att lita på dig igen?

 
Ingen bild

Filip

15 oktober 2011 11:44

Nathalie! det är inte de ända!

amanda backlund

17 oktober 2011 19:32

precis nathalie ! :)

 
Ingen bild

kkkk

16 oktober 2011 20:55

amanda, alla vet hur du är, ingen man kan lita på precis..

amanda backlund

17 oktober 2011 19:32

men okej :) jag vet inte vem du är men du förtjänar nog ett dsm!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda backlund - 26 december 2011 21:03

människor bryr sig egentligen inte om att bevara en hemlighet utan sprider bara det vidare and the show must go on! jag bryr mig inte om du säger det du bevarar i ditt hjärta till mig, men jag bryr mig om att hålla kvar det i mitt hjärta om jag så ...

Av amanda backlund - 25 december 2011 13:43

tjohopp i stugorna! idag är det inte mindre än elias födelsedag. hela 11 år fyller han! sjukt vad tiden rullar fort.. åker mot umeå idag runt fyra tiden gör att shoppa och fyra jul med kusinerna o freddan :-) i julklapp fick jag allt jag önskat pres...

Av amanda backlund - 23 december 2011 10:02

 dagen är dan före julafton och snön är fortfarande kvar!! helt sjukt att vi inte fick en grön jul iaf. men idag har jag och min älskling varit tsm i en hel vecka. känns som o det har gått as fort typ en dag! men han är helt otroligt underbar. äl...

Av amanda backlund - 13 december 2011 17:35

                  idag var det lucia på skolan.. stålmannen var såklart med!! var perfekt som vanligt........      stod och grejjjade med sitt slickade fina hår. har inte så mycket att säga mer än att dom var as bra!!    sen så har vi just nu p...

Av amanda backlund - 1 december 2011 17:21

       Many people will walkin and out of your life, but only true friends will leave footprintsin your heart.     tacos kvl med familj + vänner! mysa mys. imorgon är vi lediga. super    då blir det h-festen... med en massa underbara &...

Ovido - Quiz & Flashcards