ser du stjärnan i det blå. den blinkar  enbart för oss två ♥

Alla inlägg under november 2011

Av amanda backlund - 14 november 2011 17:07

varje ögonblick blir till ett mysterium med dig. som om du inte bryr dig. vänta ett tag! du gör ju inte det? nu fattar jag vinkeln med allt lidande. du ville ha ett ligg fick det inte och lämnade mig ist. tack.

hatar människor så som du. inget att ha! inget att ha!! barnslig unge. tre år minnst.

a) du skickar dina vänner på mig

b) du lyckas att få ur mig en förlåtelse och sumpar den genom att säga att jag är världelös och ful

c) du skaffar dig ett luder och får hon på rygg. sedan vill du ha en förlåtelse och det fick du.

d) du fortsätter att trycka ner mig och jag hittar mig en snäll kille som min vän och du blir avensjuk.

e) du fortsätter att trycka ner mig och desto mer du håller på desto mer börjar jag gilla den här killen.

f) jag blir tsm med han och du säger att jag är en hora.

då frågar jag dig som läser detta! är jag en hora?


Av amanda backlund - 12 november 2011 20:13

wiho! :-) dags för en ny gubbe att lista ut vem det är! förra gånger var det ett par som kom på gurkmannen.. men alla trodde för de mesta fel = pontus. ojoj. men iaf ny figur o mycket roligare...börjar med att säga att han finns på riktigt och att det är jag evelina enros och elias olsson som har kommit på själv namnet. bara för att han är en hjälte! som ni märker är det en "han" en kille. hans störta idol är hans hår! utan hans hår är han inget, absolut inget! han går och drar i håret hela tiden, minst en gång i minuten om inte mer!! enormt störigt ibland..lång och as smal :o säkert magrutor. eftersom han är sport intresserad :pbrb. mamma fyller ju år satt. mer blir det i nästa inlägg! kram kram

Av amanda backlund - 8 november 2011 10:07


ibland frågar jag mig själv.. varför finns man? jo, man finns för att man har något att leva för.

dom som inte har det tar självmord, vissa lämnar oss bara för dom tycker dom har upplevt livet när dom närmar sig hundra år. men det har dom inte. för dom har aldrig träffat den underbaraste människan på hela jorden än. men det har däremot jag! jag har träffat den jag har drömt om i "hela" mitt liv, och i alla drömmar har den personen alltid funnits där för mig. precis du, det är du jag har drömmt om!  



 



 

jag har världens underbaraste klass  ↓ (klicka)

https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=262013640507809&set=t.100000390726258&type=1&theater


när man har det jobbigt ställer alla upp!

man kan prata med  exakt alla om allt, och alla lyssnar på sitt eget sätt.

men alla känner alla och vi kanske har något mobboffer men ändå så utan den så skulle vi inte vara den underbaraste klassen.

och vi har ungefär ett ½ år kvar tillsammans.

och den tiden får man bevara för ni är helt otroligt knäppa allehop!

älskar er såå

 

Av amanda backlund - 3 november 2011 13:56

vem har den rättten att säga att man inte duger?

- du får säga det till dig själv men man ska inte behöva höra det från någon annan!


      det är dom orden man vill höra!!!!




och om du inte tror mig ta o ta dig en titt i spegeln. för jag vet att du är underbar    




jag tog o kikade lite på google o då ploppade det fram en massa..

jag har hittar ett litet kärlekstest såhär med namn!

www.kärlekstest.se

det är super kul att kolla upp såntdär!

för oftaste har den rätt med!!

så kolla om du inte gjort det!?

  


idag blire träning som vanligt!

hoppas ju på förstapris på tävlingar   så

får ligga lågt efter alla träningar ett tag!

men det funkar väll 10.00 eon arenan på lärdag i timrå var där!







Av amanda backlund - 2 november 2011 18:36

när du läser min rubrik vem tänker du då på?

  1. du kanske tänker på en tjej eller en kille. någon som du älskar jätte mycket men du vet inte hur du ska tolka hennes drömmar?
  2. kanske på någon som just har gått bort?
  3.  bara någon i familjen eller din allra närmaste vän?

 det spelar egentligen ingen roll. alla tänker på någon när dom läser den.

jag tänker på en kille som står vid min sida.

  

men det jag försöker säga är att om du har läst ända hit är det bara för ett speciellt skäl!

du är nyfiken

  



på lärdag ska cecilia o issa sova över här! ska bli as kul!

sen så ska vi ju spöka runt efter min tävling !

eftersom det är halloween!!   

fredag om jag är frisk ska jag kanske vara med adam eoch efter det ska jag till KRIK / gympa osv.

sen efter det vid åttta blire film mys på santjacobsgården! :D

mysigt värre!!

längtar tills den 12 nov då kommer mormor hit eftersom mamma fyller 35 hela år.

(värsta gammeltanten ju)

men det kommer ju fler med ! kusiner o allt vad det nu blir !

lika kul varje år ! :)






Av amanda backlund - 2 november 2011 08:40

men tjenare! i måndags kom adam hit :) vi hade en oväntat lite rolig dag! men den slutade ganska så bra tycker man.. men efter han hade åkt fick jag as ont i huve hela natten o på morgonen då jag vaknade mådde jag inte så vidare ! (tyvärr) men elias frisk skulle ju haft kommit o hälsat på, men vi får se om han kommer en sväng idag innan han åker hem! :/ annars är allt bra :D i helgen ska issa komma o spöka med oss/småbarnen o sen på det är det tävling i timrå!! tagga tagga. möter nog felicia Björkman o evelina enros denna gång. ska bli kul! vi är ju hela tio st från stocka bsk denna gång! så det är många bokaler man kan ta hem det! men vägen upp till toppen kan ju någon annan vara snabbare att klättra upp för! men förbi mig då jävlar ;) men idag blir det film film o film sen måste jag städa lite till.. du vet glöm inte bort att det är underbara lill lördag idag!!

Ovido - Quiz & Flashcards