ser du stjärnan i det blå. den blinkar  enbart för oss två ♥

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2011

you are a mini mini smiley and i´m a pigg

Av amanda backlund - 17 oktober 2011 19:33

tja tja bloggen asså idag ska jag inte ba skämma ut mig men alltså liksom jag typ hatar fjortisar som skriver ba liksom till en bah hello !  nerå hej :)  ni är ju grymt jobbiga !!

och om ni är snälla så sluta skriva så till mig ok? :)

men iaf idag har jag varit med min egna stalker ! sötnosen :*

men det gick hyffsat okey ! :) känner mig stolt. för han vände mig inte upp o ner den här gången! o ruska inte ur mitt hjärta häller ! !

men,men glad :D sen var jag med ola o några till.. ett litet tag!

sen har jag det där pirret i magen ! jag vet inte om jag är kär eller om jag inte mår bra !? men någonting är det ! motevera.. sen har jag tänkt på en liten tävling :) typ lotta ut något eller så :) eller att jag får lotta ut veckans blogg!

det vore ju också lite collt !   

sen behöver jag hjällp att hitta min ambulans kille mike ! så om du känner någon kille som kör abulans som heter mike då med kort ljust hår o blåa ögon kke i 30 års åldern hör av er tack ! för han räddade mitt liv. o jag vill gärna tacka han eller nått :) o jag måste tacka för helge också !! haha


men från och med nu ska jag lova mig själv att bara vara mig själv ! sköta skolan o bara skita i alla andra idioter som lägger sig i mitt liv säger !

jag tänker bara vara din vän o inge mer är min nya replik.

och jag tänker hitta mig en normal kille som inte håller på med alla tjejer som finns !

han ska inte vara snygg han ska vara sig själv ! bara sig själv !!

han ska vara så som jag !

för jag vill inte bli sårad eller göra någon sårad nå mer nu.

den tiden som var, den var

   



 
 
Ingen bild

Filip

17 oktober 2011 20:41

finns, amanda! :)

amanda backlund

24 oktober 2011 18:10

tack:)

 
Din Isabelle

Din Isabelle

24 oktober 2011 18:52

Undra vem som skriver så!,säger inga namn("Madde") ;) <3 älskar dig amanda och är vid din sida hela tiden ! :) <3

http://mylifenowandever.bloggplatsen.se

amanda backlund

2 november 2011 08:38

haha ja :*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda backlund - 26 december 2011 21:03

människor bryr sig egentligen inte om att bevara en hemlighet utan sprider bara det vidare and the show must go on! jag bryr mig inte om du säger det du bevarar i ditt hjärta till mig, men jag bryr mig om att hålla kvar det i mitt hjärta om jag så ...

Av amanda backlund - 25 december 2011 13:43

tjohopp i stugorna! idag är det inte mindre än elias födelsedag. hela 11 år fyller han! sjukt vad tiden rullar fort.. åker mot umeå idag runt fyra tiden gör att shoppa och fyra jul med kusinerna o freddan :-) i julklapp fick jag allt jag önskat pres...

Av amanda backlund - 23 december 2011 10:02

 dagen är dan före julafton och snön är fortfarande kvar!! helt sjukt att vi inte fick en grön jul iaf. men idag har jag och min älskling varit tsm i en hel vecka. känns som o det har gått as fort typ en dag! men han är helt otroligt underbar. äl...

Av amanda backlund - 13 december 2011 17:35

                  idag var det lucia på skolan.. stålmannen var såklart med!! var perfekt som vanligt........      stod och grejjjade med sitt slickade fina hår. har inte så mycket att säga mer än att dom var as bra!!    sen så har vi just nu p...

Av amanda backlund - 1 december 2011 17:21

       Many people will walkin and out of your life, but only true friends will leave footprintsin your heart.     tacos kvl med familj + vänner! mysa mys. imorgon är vi lediga. super    då blir det h-festen... med en massa underbara &...

Ovido - Quiz & Flashcards