ser du stjärnan i det blå. den blinkar  enbart för oss två ♥

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2011

dagen efter i lördags

Av amanda backlund - 9 oktober 2011 15:54

                                           idag har jag varit på gudstjänst ! spännande? nja.. 

gick dit med sötisen didrick o elias o mamsen ! nästa söndag är nathalie med också får  jag hoppas..

annars har helgen bara börjat känns det som. det har bara varit ett helvete typ. känner mig inte presic pigg på att hitta på något. men skolan blire imorgon.. spanska prov ska jag göra o det taggar man just nu då.. (hela kvällen)

 men finns på mobilen !

har tänkt på att perminenta håret igen! vad tycks?

men iaf imorgon har jag skolfota igen.. elevrådet ska ju knäppa o alla nior !

hoppas det blir bra ! hiih :)

o sen träffa jag erik lindström o erica söderberg på donken o någon mer..

erik-tänk att vi alltid träffas när man ska äta!

jag- ja lite konstigt såhär

erik-alltid snabbmat!

och apropå snabbmat ! inget mer fett för mig på ett tag! väger alldeles för mycket, o måste börja gå ner lite mer.

så fom nu är det STOPP!   




idol 2011 vadär det för en skit egentligen!? :o

hur många finns det i sverige som är dåliga o hur många är bra?

en sak är säker o det är att det finns få som är kvar som är verkligen är bra.




 
 
Ingen bild

Filip

9 oktober 2011 16:41

du väger väl knappst mycket!!!!!!!!! :O

amanda backlund

10 oktober 2011 18:15

joho !! typ 100 kg

 
Ingen bild

Filip

12 oktober 2011 18:41

Nej!!

amanda backlund

13 oktober 2011 05:51

jooooooooooooo!!!!!!!!!!!!! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda backlund - 26 december 2011 21:03

människor bryr sig egentligen inte om att bevara en hemlighet utan sprider bara det vidare and the show must go on! jag bryr mig inte om du säger det du bevarar i ditt hjärta till mig, men jag bryr mig om att hålla kvar det i mitt hjärta om jag så ...

Av amanda backlund - 25 december 2011 13:43

tjohopp i stugorna! idag är det inte mindre än elias födelsedag. hela 11 år fyller han! sjukt vad tiden rullar fort.. åker mot umeå idag runt fyra tiden gör att shoppa och fyra jul med kusinerna o freddan :-) i julklapp fick jag allt jag önskat pres...

Av amanda backlund - 23 december 2011 10:02

 dagen är dan före julafton och snön är fortfarande kvar!! helt sjukt att vi inte fick en grön jul iaf. men idag har jag och min älskling varit tsm i en hel vecka. känns som o det har gått as fort typ en dag! men han är helt otroligt underbar. äl...

Av amanda backlund - 13 december 2011 17:35

                  idag var det lucia på skolan.. stålmannen var såklart med!! var perfekt som vanligt........      stod och grejjjade med sitt slickade fina hår. har inte så mycket att säga mer än att dom var as bra!!    sen så har vi just nu p...

Av amanda backlund - 1 december 2011 17:21

       Many people will walkin and out of your life, but only true friends will leave footprintsin your heart.     tacos kvl med familj + vänner! mysa mys. imorgon är vi lediga. super    då blir det h-festen... med en massa underbara &...

Ovido - Quiz & Flashcards